WonFes 2016 Summer

flaghu Ismét elérkeztünk egy WonFeshez. Aki ismeri a figuravásárlási szokásaimat, biztos jót röhög/szórakozik azon, hogy én minek nézem egyáltalán ilyenkor a listákat, hiszen összesen két komolyabb darab van a gyűjteményemben, azt is másodkézből vettem. De azért jól esik nézegetni őket. Szinte biztos, hogy sosem tudom majd megvenni az álomdarabokat, mert mire lenne rá keretem, már rég beszerezhetetlenek lesznek. Azért én szeretek álmodozni és kívánságlistákat gyártani. (Meg néha-néha olcsóbb árkategóriájú darabokat beszerezni, azt tudok/lehet.) Lássuk a lehetlen kis álmaimat az idei nyári WonFesről!

Amiket a kis büdzsé ellenére is igenis be fogok szerezni (ha tetszeni fognak, persze):
Edward Elric nendoroid (Good Smile Company)
edward-elric
Szaporán kapkodtam a levegőt, amikor ezt a kiírást megláttam. Az FMA Brotherhood az elsőszámú kedvenc animém, az egyik kedvenc karakterem pedig Ed. (Egy másik szintén ebből az animéből Roy, erről később.) Nézegettem róla már korábban is a figurákat, de őszintén szólva egyik sem igazán tetszik az amúgy sem túl nagy választékból. Még a trading kategóriában sem, ami a legpraktikusabb módja a kedvenc karakterek begyűjtésének. És végre! Imádom a nendókat, és Edben rengeteg lehetőség van, úgyhogy remélem, a GSC nem fog csalódást okozni! Mivel még prototípus sincs kint róla, azt hiszem, megnyugodhatok, kilábalhatok a jelenlegi anyagi csődömből, és elkezdhetek rá félretenni. Mert ez kell. Nagyon várom már! :3

Maki, Nico és Eli figFIXek (Max Factory)
10986162_394410800727088_569876265_n
Ha még nem derült volna kis a blogomból, én nagyon-nagyon szeretem az idolokat. A Love Live anime pedig rendesen elkapott ezügyben. A három kedvencem az animéből Maki, Nico és Eli. Van már róluk kulcstartószettem (M, N, E), elkezdtem gyűjteni az Angelic Angel petit szettet, de Eli még hiányzik (M, N), kinéztem magamnak prize figurákat – illetve Nicóról még nem találtam meg a szerelem-figurát (M, E), és van egy “plusz” Nico petitem. Ezek mellé tökéletes – és reméljük, megfizethető – pluszok lesznek a figFIXek. (Sőt, ahogy magamat ismerem, lehet, nem is veszek prize figurát, ha megvannak a figFIXek, de ez még azért nagyon a jövő zenéje.) Honoka prototípusát elnézve minden esetre nagyon ígéretesnek tűnik ez a szett. 🙂 (Aztán persze ha nagyon drága lesz, maradok a prize-oknál. XD)

Figurák kedvenc karatkerekről:
Ayase Eli (Alter)
christown1469338771
Atyaég, ez az Eli valami gyönyörű lett! *-* Alter figurasorozatából sem Nico, sem Maki nem tetszett (Bezzeg Kotori! Ő is csodálatos!), de Elit nagyon eltalálták! Csodaszép! *-* És imádom a csillámporos részeket. :3 Valószínűleg horribilis ára lesz. :’D (Ha egyszer majd saját bevételem lesz, és meglátom valahol olcsóbban, talán megveszem… még mindig gyönyörű! *-*)

Edward Elric és Roy Mustang figurák (Kotobukiya)
463456 463457
Fentebb már kifejtettem, mennyire szeretem az animét, meg Edet, és persze Royt is. Nagyon szeretem a Koto figurákat, így kíváncsian várom, mit hoznak ki belőlük! Remélem, nagyon szépek/izgalmasak lesznek! 🙂 Nem tudom megmondani, hogy a lehetetlen kívánságlistámra kerülnek-e majd, de még az is lehet, hogy igen. (Mintha lenne jelentősége.) Edről mondjuk egyelőre a nendót tervezem (így látatlanban), Royról pedig van már egy tradingem; vele is hasonlóan voltam, mint Eddel. Hát, várom őket nagyon! ^^

Yuuki Asuna (FREEing)
kinaesthetic1469339838
Nos, hát Asuna nem azért került ide, mint a többiek. Megláttam, örültem, hogy adnak ki megint egy szép Asunát. Aztán megláttam az arcát. Ó, te jó ég. Tudom, ne ítéljek egyetlen fénykép alapján, de ezen a képen szerintem szörnyen néz ki az arca, pedig maga a figura aranyos lenne. Majd meglátjuk, ha lesz több kép is. Asunából egyelőre nem tervezek többet venni (az MFC-s Asuna listám ellenére), de ha mégis, az eddigiek alapján nem ez a yukata verziós lesz a nyerő.

Figurák, amikre felfigyeltem, csak úgy:
Kousaka Honoka (Alter)
christown1469338741
Nem szeretem Honokát, de ez a figura nagyon szép lett! Mondjuk ebből a sorozatból mindegyik figura szép lett, amihez jó artot választottak alapnak. Honoka határozottan közéjük tartozik.

Saber, Haregi ver. (Aniplex, Stronger)
joppewo1469323392
Őszintén szólva én még nem láttam egyetlen animét sem a Fate-szériákból, így nem is nagyon tud elkapni a Saber-láz. Ennek ellenére van egy-két figura róla, amiben én is szeretek gyönyörködni, ez a haregis Saber pedig egy nagyon jó példa erre! 🙂 (Annyira szép részlet, hogy áttetsző a kardja! *-* Imádom az áttetsző, színes dolgokat!)

Tsukino Usagi, Fruit Parlor ver. (MegaHouse)
heekyunggx31469323008
Remélem, nem fogtok ezért megkövezni, de én nem szeretem Usagit. Gyerekkoromban odavoltam a Sailor Moonért, és most is nagyon szeretem, de Usagi valahogy sosem tudott megfogni. Annak idején (és most is) sokkal jobban szerettem Venust és Jupitert, mostanában pedig csatlakozott hozzájuk Mars is. Ettől függetlenül első látásra megfogott ez az Usagi figura! Mennyire cuki már ebben a kis pohárkában! És az is nagyon aranyos, ahogy kacsint. 🙂 Remélem, szép figura lesz, és az Usagi rajongók nagyon örülhetnek majd neki! ^^

Hatsune Miku, Magical Mirai 2016 ver. Nendoroid (Good Smile Company)
bredoman1231469348830
Imádom a Miku nendókat. Szerintem nem fogja tudni annyira elrabolni a szívemet, hogy wishlistbe kerüljön, de a prototípus alapján nagyon cuki! :3 Kíváncsi vagyok, milyen lesz festve.

Original Character (Kotobukiya)
464702
Kiberpillangó! *-* Nagyon szeretem Tony Taka rajzait, és a figurái nagy része is elbűvöl, különösen a pillangólányok (Daisy for life! *-*). Most pedig jönnek egy Cyber-Mikupillangóval. Annyira várom, biztos gyönyörű lesz! *-* (Mondtam már, hogy megőrülök az art alapján gyártott figurákért…?)

Snow Miku (Good Smile Company)
464599
Ez szimplán csak érdekesnek tűnik; kíváncsi vagyok, mi lesz belőle.

Original Character (Native)
Képet nem rakok, mégis csak felnőtt tartalom. (És sajnos nem vagyok elég ügyes a HTML-spoiler taghez.) Az MFC linken ott van a kép is. ^^
A Tony Takás részt beszúrhatnám egyben ide is. Kicsit fura, hogy teljesen meztelen (tudom, az illusztrátor és a gyártó…), de a szárnyai annyira szépek! Meglátjuk, milyen lesz.

Lala Satalin Deviluke, Maid ver. (Alter)
464681
Nemrég néztem meg a To LOVE-Ru első évadát, és megkedveltem Lalát. Kíváncsian várom, mi lesz ebből a figurából. (Venni nem szeretnék róla figurát, de nézegetni a kínálatot akkor is jó.)

És a végére: WAT.
Sikoly (FREEing)
464631
Wat. Az külön vicces, hogy lehet szívecskét formálni a kezével. És ennek van felvásárlópiaca. x”D

Hozzáfűznél? / Have any comments? / コメントする?

