Hogyan gyűjtöm a kedvenc karaktereimet?

flaghu Szeretek gyűjteni. Mangákat, artbookokat, figurákat, H!P CD-ket és H!P fancuccokat. A wonfeses bejegyzés közben jutott eszembe, hogy írhatnék egy olyan bejegyzést, hogy milyen formában gyűjtöm a kedvenc animés/mangás karaktereimet. A kedvencek meghatározásához a MAL profilomon levő listámat (link jobboldalt) veszem alapul, és írok arról, milyen formában van meg az adott karakter, és/vagy milyen formában szeretném.

Kudou Shinichi (Detective Conan)
Shinichi sajnos nincs a MAL-os listámon, mert nyilvánvalóan Conannel egy profilon szerepel. A két karakter egy, de valahogy mégis kettő, és én Shinichit szertem jobban. Ez lehet, hogy furán hangzik, de ez van. 😀 A Detective Conanről azt kell tudni, hogy nem túl sok figurát adnak ki belőle, így mindig csak vártam az igazit. Pár éve a SEGA kihozott egy Shinichi figurát, és azóta is nagyon szeretném; most már lassan beszerzem. 😀
lehst1391611075
Arról sajnos nem is lehet álmodni, hogy egyszer lesz egy Shinichi-Ran figurapáros (ők az egyik kedvenc animés párom), így beszereztem róluk egy kulcstartópárt (arról most ne beszéljünk, hogy bár megszakad a szívem, de hamisak… T__T):
20160724_152929

 

Yuuki Asuna (Sword Art Online)
Ciki, nem ciki, én nagyon szeretem Asuna karakterét. Annak idején, amikor a nagy SAO-(figura)láz volt, nekem ez a szintén SEGA Asuna tetszett meg a legjobban, amit kb. egyből meg is vettem. A kotós Asuna arca akkor még nem tetszett, aztán azóta felkerült az egész bő talán-egyszer-megveszem-Asuna-figurák MFC listámra.
20160724_153030
Ezen kívül megvan még a nendo is, ami mellé nagyon-nagyon-nagyon kelleme már egy Kirito! T-T Annak idején párban meg tudtam volna venni őket, de sajnos az egyikükről le kellett mondanom, mert nem volt rá elég pénzem. Ha akkor tudom, hogy Asunát könynebben be lehet majd utólag szerezni, mint Kiritót…. T-T (Kirito és Asuna kapcsolata nekem egy kicsit többet jelent, mint egy átlag nézőnek. Gáz, nem gáz, ez van.)
20160724_153057
Rajtuk kívül még két pici Asuna figurám és egy Pic-Lil! kulcstartóm van. Mindet nagyon szeretem. ^^ Asunából egyelőre úgy érzem, elég; előbb más kedvenc karaktereket vagy álomfigurákat szeretnék beszerezni. 🙂

 

Yona (Akatsuki no Yona)
292691
Yonáról sajnos eddig nem készült olyan fancucc, amit szívesen megvennék. Hiú remény, de talán majd egyszer… Egy, az eddigiekkel ellentétben jól eltalált kulcstartó vagy valami.

 

Oshino Shinobu (Monogatari-sorozatok)
hie1425016923
Sajnos róla még nincs semmim, de ez az Alter figura kell. Sokáig nézegettem a Shinobu-kínálatot, mire rájöttem, hogy ez A Shinobu figura számomra. Az egy szuper dolog, hogy ilyen “kevés” pénzért (9800 yen) három cserélhető arca van, de az az arc, amiről a képet beraktam, számomra nem főleg csak cuki, hanem látom benne azt a flegma Shinobut, akit én annyira szeretek. Telitalálat!

 

Roy Mustang (Fullmetal Alchemist Brotherhood)
Royt szerintem a Lust elleni csatájakor szerettem meg igazán, utána pedig csak nőtt és nőtt a rajongásom. Az eddigi kínálat nem nagyon tetszett, így egy trading figurám és egy kulcstartóm van “csak” belőle. De most! Most! A Kotobukiya bejelentett egy Roy figurát, én meg epekedve (a pénztárcám pedig reményvesztve) várom!

 

Edward Elric (Fullmetal Alchemist Brotherhood)
72533
Edet csak szeretem, és kész; szerintem egy szuperül megírt karakter. Róla nincs semmim, hasonló okokból, mint amit Roynál leírtam. Viszont a Kotobukiya róla is jelentett be figurát, amit hasonló lelkesedéssel fogadtam, illetve a Good Smile Company egy nendoroidot. Már nagyon várom, milyenek lesznek!

 

Sengoku Nadeko (Monogatari-sorozatok)
20160724_153301
Ezt a figurát még akkor kaptam a páromtól, amikor még Nadeko nem is volt a kedvencem, de szépen lassan az lett. A figurát is nagyon szeretem, de szeretnék róla egy nagy figuszt is. Már az art alapján beleszerettem Medusa Nadekóba, és ez akkor sem változott, amikor bemutatták a figurát teljes pompájában. Egyszer az enyém lesz! *-*
hie1448419361

 

Ren Kougyoku (Magi)
20160424_121014
Kougyokuból sem túl nagy a választék a figura (nincs is)- és merchandise piacon. Hatalmas vágyam volt ez a kis kulcstartó, és úgy tűnt, nem fogom tudni beszerezni, de mégis sikerült. Erről írtam bővebben a blogon. ^^

 

Nuriko (Fushigi Yuugi)
20160724_153325
Nuriko volt az első kedvenc karakterem. Előtte csak sablonosan szerettem a főszereplőket, ő viszont tényleg igazi kedvenc volt! Már akkor kinéztem magamnak ezt a kulcstartót, de még nem volt lehetőségem neten vásárolni. Most, évekkel később rábukkantam eBayen egy angol gyűjtőnél, és azonnal lecsaptam rá. Azóta boldog tulajdonosa vagyok. ^^

 

Nakano Azusa (K-on!)
Azunyaaan! Ő is egészen waifu-féle. Amióta megjelent a K-on!-ban, azóta szerettem. XD Egyelőre egy nagy figurám van róla,…
20160724_153207
…és egy petit nendóm.
20160724_153343
Rajtuk kívül még van három fix kívánságlistás figurám. Mindegyik nagyon-nagyon tetszik, így egyszer muszáj lesz őket valahogyan beszereznem!


És ugyan katasztrofális, de róla is van egy “talán megveszem”-listám MFC-n. :’D

 

Poyo (Poyopoyo Kansatsu Nikki)
201977
Poyo hatalmas arc. Nem azért van a kedvenceim között, mert “Jaj, de cuki, macska!!!” (pedig ez sem lenne meglepő), hanem mert tényleg egy nagy jellem. 😀 Ha még nem néztétek meg ezt az animét, meleg szívvel ajánlom, mert nagyon jól lehet rajta szórakozni! Fogalmam sincs, amúgy, mit szeretnék Poyóról, de valószínűleg egy plüss lesz majd a beufutó. :3

Hozzáfűznél? / Have any comments? / コメントする?

