Chibimoon Compact [UPDATE]

shinjik1460443367

flaghu Mindig is szerettem volna egy Sailor Moon brosst. Kisgyerekkoromban imádtam az animét, bár nem túl sokat engedtek tévézni, így elég darabosak az emlékeim. Sok évvel később úgy döntöttem, hogy csak a Crystalt nézem meg (első sorozat teljesítve, a másodikat még nem kezdtem el), de így is a szívemhez nőtt (ismét) az anime. Az elmúlt években szebbnél szebb verzióban adták ki az animében szereplő brossokat, és egyre jobban megérett a gondolat bennem, hogy kell egy ilyen gyönyörűség a gyűjteményembe. Nézegettem a különböző szetteket, és sosem tudtam igazán eldönteni, melyiket szeretném. Láttam itthoni gyűjtőket, akik árulták őket, de általában sosem fért bele a keretembe, meg még mindig ott volt, hogy nem tudtam dönteni. Ma aztán valami hatására ránéztem, van-e Rakutenen a Terraformer boltnál belőle. Hát bizony volt! A kínálatot nézegetve rájöttem, mennyire tetszik nekem Chibiusa brossa, és még az is plusz löketet adott, hogy 148 YENÉRT volt fent! (Az eredeti ára 500 yen.) Ahogy számoltam, postával együtt is nagyjából 1000 Ft körül jövök ki, ami szerintem egy igen jó ár egy ilyen szépségért. ^^ Nagyon várom már, hogy megérkezzen. ^^ (Mondjuk előtte még fizetnem kell, ha majd megküldik az e-mailt. :D) FRISS: Megküldték az e-mailt. Hát, rendesen meglepődtem, mert több lett a posta, mint gondoltam. Vagy agyoncsomagolták, vagy a bross infói között a saját csomagolásának a súlyát nem tüntették fel. Ez kemény plusz 200 Ft-ot jelent, egye fene. 😛

flaggb I’ve always wanted a Sailor Moon compact. I loved the anime, when I was a little child, but I wasn’t allowed to watch TV too much, so I don’t remember clearly. After many years I decided to watch only Crystal (first season watched, second is still to go), but I began to love the anime (again). There were many-many beautiful compact sets released recently, and I realized that I need one of them in my collection.
I’ve browsed through the sets many times, but I couldn’t really decide which to get. I saw collectors in my country selling them, but I couldn’t afford them at the times – and I still couldn’t decide. Today, I had some idea and checked if Rakuten-Terraformer has them. Oh, they had! Looking through the offers, I realized how much I liked Chibiusa’s compact, plus, it was sold for ONLY 148 YEN! (Original price is 500 yen.) I was checking the shipping costs ans well, and it seems it won’t be more than $3.6. That’s a pretty good price for this beauty! ^^ I can’t wait for it to arrive. ^^ (Well, I still have to pay when the e-mail arrives. :D) UPDATE: The e-mail has arrived. I was pretty surprised, because the shipping will cost more than I thought. Maybe it’s overpacked or the weight on the compact info page wasn’t correct. It means $0.73 more, so I shouldn’t really care. 😛

Hozzáfűznél? / Have any comments? / コメントする?

