P-chan figura!

20160328_125540

flaghu Már jó régen megérkezett P-chan, és most végre összeszedtem magamat, hogy írjak róla egy bejegyzést. Korábban itt írtam róla, amikor megrendeltem eBayről.
Nagyon tetszik ez a kis figura, szerintem aranyosabb is, mint az a verzió, amit korábban kerestem. Két problémám van csak vele: az egyik, hogy önmagában nem áll meg – ezért van a képen is egy radírral megtámasztva. Mondjuk nem ismerem ezeket az asztali szetteket, lehet, direkt ilyen, hogy nekitámasszuk valaminek. A másik baj, hogy a jobb szeme le van kopva kicsit. Annyira nem zavaró, mert a fenti képen látható szögben van kiállítva, de valamit majd kitalálok rá, hogy mivel javítsam ki, mert véglegesen úgyhagyni nem szeretném. Mindezek ellenére nagyon elégedett vagyok vele, ajánlom más P-chan / Ranma 1/2 rajongónak is beszerzésre! ^^

Hozzáfűznél? / Have any comments? / コメントする?

