Love Live! Angelic Angel petits

20160517_164454

flaghu Azt hiszem, ez a két figurám az, ami a legkalandosabb úton ért ide hozzám. A sztori februárban kezdődött, amit már itt is megírtam: elég nehézkesen sikerült őket kifizetni. Sima SAL-lal rendeltem őket Rakutenről (Terraformer bolt), ezért úgy gondoltam, valamikor március vége-április eleje felé ideérnek. Hát nem így lett. Vártam, vártam és vártam, és egyre kevésbé bíztam abban, hogy ideérnek. Éppen aznap, amikor írni akartam a Terraformernek, hogy tudnak-e valamit, egy e-mail fogadott, miszerint VISSZAKÜLDTÉK a csomagomat Japánba azzal az indokkal, hogy nem vettem át. Hát, értesítő nélkül elég nehéz lett volna… Nem ez volt az első “meglepi” a postástól(?), de elég mérges lettem… Azóta már nem ő van ott, ahol lakunk, és azóta ismét normálisan elérnek hozzám a rendelt dolgaim. (Az egyikük már megismeri a páromat, mert mindig ő veszi át helyettem, gyakrabban van otthon. :D) A Terraformer felajánlotta, hogy visszaadják a pénzem vagy újrapostázzák, ha kifizetem: sima- és regisztrált SAL-t ajánlottak fel. Gondoltam, most már bármi áron, de az enyémek lesznek ezek a figurák, de hogy biztos legyen a dolog, regisztrált postával kértem. Végül a múlt héten érkeztek meg, de még ebben is van egy kis történet: éppen indultam bevinni az egyetemre leadni egy mappát. Ahogy kiléptem a bejárati ajtón, láttam egy postást egy kicsi csomaggal a kezében böngészni a névtáblákat a kapucsengőn. Megnéztem, milyen név szerepel a dobozon, és meglepetésemre az enyém volt! 😀
– Jé, hát ez meg pont az enyém!
– És személyid is van hozzá?
– Természetesen!
Végre a kezemben voltak! Mivel siettem, az egyetemre is velem jöttek, de így legalább elmondhatom, hogy már ott is bontottam ki csomagot. 😄
És akkor végre a figurákról: Nagyon szépek és aranyosak! Őszintén szólva Nico arca jobban tetszik, Makiét nem találták annyira el, de nem bánom, mert ettől függetlenül bájos lett ő is. A ruháik méretükhöz képest alaposan ki vannak dolgozva, a combfixükön a masni is élesen látszik és hibátlan. A derekuknál kicsit nehéz volt a nejlon kivétele után összerakni őket, de nagyjából sikerültek. Nagyon boldog vagyok, hogy nem vesztek el, és végre a gyűjteményem részei lettek! 🙂 Most már csak Erit kellene beszereznem (továbbra is). További képek a bejegyzés alján! 🙂

flaggb I think, these figures are the ones with the hardest way to make it here. The story began back in February. I’ve already written about it; there was a little struggle with the payment. I ordered them from Rakuten (Terraformer), with unregistered SAL, so I thought they’ll make it here by the end of March. I was waiting, waiting and waiting, and started to lose hope I’ll ever get them. The day I was planning to mail Terraformer, I found an e-mail in my inbox from them. They said that my package was SENT BACK to Japan, because it was unclaimed. Well, it was hard to claim since I didn’t got any note of them arriving… This wasn’t the first “surprise” our postman(?) made, but I was pretty furious… They changed him since (not because of me since I didn’t complain at the post office) and my orders arrive safely again. (One of them already recognises my boyfriend, since he’s the one always getting my packages for me – he’s way more often at home than me. :D) Terraformer offered me that they would pay me back or resend my figures if I pay the shipping again: they offered unregistered and registered SAL. I thougt that I’ll definitely get my girls this time, so I went with regSAL. They had finally arrived last week, but this also has a little story: I was going to the university to hand in a project. As I stepped out the door I found the postman looking through the doorbells, holding a little box in his hand. I looked at the name written on it, and it was mine! 😀
– Oh, that’s mine!
– And do you have an ID to claim?
– Of course!
It was finally in my hands! Since I was in a hurry, I took them to the university, but now I can tell that I’ve have opened an order of mine in the uni. 😄
And finally some words of the figures: They’re so beautiful and cute! To be honest, I like Nico’s face more, Maki’s not the very best, but I don’t really mind, she’s nice this way as well. Despite of the size, their dresses are very neat, even the ribbons on their thighhighs are nicely made. It was a bit hard to put together them at their waist, after removing the plastic, but I think I did it kinda okay. I’m so happy that they weren’t lost and they’ve finally become a part of my collection! 🙂 The only thing left to get Eri (still).

Hozzáfűznél? / Have any comments? / コメントする?

