Holy grail

20160424_121014

flaghu Nagyon-nagyon-nagyon sok ideje szerettem volna már ezt a Kougyoku telefondíszt. Ő a kedvenc karakterem a Magiból, de sajnos nem sok dolgot adtak ki róla. Amit kiadtak, az pedig vagy beszerezhetetlen, vagy nehezen beszerezhető, vagy csillagászati áron adják. Néha-néha nézegettem az MFC-t, az eBayt, de még a Yahoo Auctions Japant is, de semmi nekem (főleg árban) megfelelőt nem találtam. Aztán egyszer, amikor rámentem a mobildísz adatlapjára, láttam, hogy valaki írt egy nagy beszerzős cikket, amiben róla is szó volt. Gondoltam, irigykedem egy kicsit, így elolvastam a bejegyzést. Kiderült, hogy a lány zsákbamacskaként kapott egy rendelés során 2 darabot ebből a Magi szettből, és végül mindkettőben Kougyoku volt! Ugyan nem írt semmit arról, hogy megválna a kapott dolgok közül bármitől is, de egy életem, egy halálom, kommenteltem, és megkérdeztem, esetleg nem tervezi-e eladni az egyiket. Mint kiderült, éppen folyamatban volt a “biznisz” valakivel, de az illető nem igazán volt hajlandó válaszolni neki, így azt mondta, szívesen nekem adja. Habár Ausztráliából jött, nem volt olyan borzasztó drága (részben annak köszönhetően, hogy az eladó széthajtva kilapította nekem a dobozt), így az egyik Kougyoku az én gyűjteményembe költözött! 🙂 A képeken furcsa hatást kelt a barna háttér és a szemei is, de élőben egyáltalán nem zavaróak. És ez az arckifejezés…! Elképesztően cuki! :3 Boldog vagyok, hogy ennyi keresés után végre megvan! 🙂

Reklámok

Holy grail” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Visszajelzés: Hogyan gyűjtöm a kedvenc karaktereimet? | NaruLog

Hozzáfűznél? / Have any comments? / コメントする?

