P-chan

crimsonpumpkin1449945513

flaghu Régóta szerettem volna már egy P-chant. Sok-sok évvel ezelőtt kezdtem el olvasni a Ranma 1/2 mangáját, és elég rövid idő alatt eljutottam a magyarra lefordított fejezetek végéig, aztán azóta is úgy maradt. De egyszer be szeretném fejezni, és az anime is tervben van. Fogalmam sincs, kit szerettem a legjobban, de sosem akartam különösebben figurát a sorozatból. P-chant kivéve. Annyira cuki, hogy az hihetetlen! Egy jó darabig egy másik gyártó kis figuráját hajtottam, amit persze sehol nem lehetett megtalálni. Vagyis de, lehetett. Árultak itthon – utólagos sejtésem szerint – hamis változatot, valamint csillagászati áron be lehetett szerezni eBayen. Egyik lehetőséghez sem voltam elég “elszánt”. Aztán megláttam, hogy a mostanában népszerű íróasztalra/poharakra ültethető szettek között kiadtak egy ranmásat is. Nagyon megtetszett P-chan, úgyhogy meg is rendeltem, és most várom, hogy megérkezzen, és saját fotót is feltölthessek róla! ^^

Hozzáfűznél? / Have any comments? / コメントする?

