WonFes 2016 Winter

flaghu Nem vagyok egy hatalmas figuragyűjtő, főleg, amióta rájöttem, hogy túl sok Hello! Project CD-t tudok venni egy figura árából. Tavaly például csak egy petit nendót vettem egész évben. Azért picit hiányzik, idén majd megpróbálom ezt a gyűjteményemet is bővíteni. (Két Love Live! petit nendo már úton, szóval a tavalyi mennyiséget biztosan felülmúlom. :D)
De térjünk is a tárgyra! Annak ellenére, hogy főleg olcsóbb/kisebb figurákból áll a gyűjteményem, már évek óta mindig megnézem a WonFes kínálatát. Eddig mindig voltak figurák, amiket ha nem is terveztem komolyan megvenni, legalább izgatottan vártam, milyenek lesznek majd, mert ismertem az animét, szerettem a karaktert. Hát, idén a legtöbb animét csak névről ismerem, bár volt pár nagyon-nagyon szép darab, de mindössze 5 figuráról szeretnék írni ebben a bejegyzésben.

Miyazono Kaori 1/8 Contest ver. (Aniplex) MyFigureCollection link

lucilia1454819539

Kaorit korábban bejelentették már, de prototípust csak most mutattak róla. Kíváncsi voltam, milyen lesz a kész verzió, de eddig nem nagyon tetszik (és ahogy elnéztem, kisebbségben vagyok ezzel a véleménnyel). Az eddigi Kaorik közül ez tetszik a legjobban. A kívánságlistámon is van, és remélem, egyszer be tudom majd szerezni. (Általában mindenre ezt mondom. Diák vagyok, nagyon-nagyon ritkán tudok beruházni drágább figurára.)

 

Sonico 1/7 (Alphamax) MyFigureCollection link

takasugi1454810372

Ez a Sonico annyira aranyos! Amúgy is szeretem a róla készült figurák nagy részét, de ezt nagyon eltalálták, olyan szépek a színei! Nem valószínű, hogy valaha is beszerzem, de meg kellett említenem, mert jól sikerült. ^^

 

Shiro nendoroid (Good Smile Company) MyFigureCollection link

elliotnightray1454808672

Shiro inkább a párom miatt keltette fel az érdeklődésemet ő nagyon szereti a No Game No Life-ot. A karakter szerintem is aranyos (főleg így nendo formában), de engem annyira nem fogott meg az anime. (Bár tény, nagyon szép volt a látványvilága.) Ki tudja, még az is lehet, hogy Shiro a közös polcunkon végzi… 😉

 

Cyan nendoroid (Good Smile Company) MyFigureCollection link

futaba1454809325

CICAAAAA!!! *-* Az animét csak névről ismerem, de ez a figura annyira cica, hogy komolyan elgondolkoztam a beszerzésén! Nagyon-nagyon édes! :3

 

Taneshima Popura 1/7 (Ques Q) MyFigureCollection link

ohnoraptors1455011043

Ez a WonFes utolsó figurája, ami megragadta a figyelmemet (és ismertem is az animét). Most nézem a Working!!! (3. évad)-et, és ismét rájöttem, hogy Popura nagyon cuki, és talán még figurát is szeretnék róla. Biztos nem ez a darab lesz az, inkább egy prize verzió, viszont nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz a festett verzió.

Hozzáfűznél? / Have any comments? / コメントする?

